
Evnen til at skabe en personlig og sammenhængende kundeoplevelse bliver ét af fremtidens primære konkurrenceparametre. Netop det har Bolia formået med deres e-handelsløsning, og for det vandt de e-handelsprisen for bedste omnichannel-virksomhed.
I sin begrundelse for valget af Bolia lagde juryen netop vægt på den gode kundeoplevelse på tværs af kanaler:
Jury
E-handelsprisen 2017
Bolias løsning er international B2C og B2B
Bolias e-handelsløsning udgør hovedåren i deres salg og anvendes til både online B2C- og B2B-salg, og som butikssystem i mere end 40 fysiske butikker i Europa.
Kendetegnende for Bolia er det stærke sammenspil mellem deres fysiske butikker og Bolia.com. Bolia er født digitale og formår at koble den fysiske butik sammen med vores online univers. I de fysiske butikker kan kunderne blandt andet se udvalgte møbler og browse gennem det fulde sortiment og sammensætte deres egne møbler på butikkens iMacs og iPads.
Virksomheden har skabt en solid salgsvækst og flotte resultater de seneste seks år, og måned for måned slår de rekorder i omsætningen.
Bolia fik også en flot 2. plads i kategorien bedste B2C-virksomhed med omsætning over 100 mio. kr.
Stort tillykke til Bolia! Vil du vide mere om løsningen? Så kan du læse en case om Bolia her.