Skræddersyede løsninger

Uanset om jeres primære salgskanal i dag er fysiske butikker, eller om I allerede er garvede e-handlere, hjælper vi jer med at skabe en skræddersyet e-handelsløsning, der gavner jeres forretning. Og vi har gjort det mange gange før.

Vertica har vi arbejdet med e-handel i mere end 20 år. Sammen med nogle af de mest ambitiøse e-handlere i Danmark nytænker og udvikler vi komplekse e-handelsløsninger, som skaber stor værdi og udbytte for vores kunders forretning.  

Vi har et konstant øje på tendenserne i markedet, og det betyder, at vores kunder altid kan forvente de bedste løsninger. Hele 12 gange har vores kunder vundet e-handelsprisen med udgangspunkt i de løsninger, som vi har udviklet sammen med dem. 

Når I bruger Vertica som samarbejdspartner på jeres e-handelsprojekt, får I et stærkt team af digitale forretningsudviklere, projektledere og udviklere, som har stor erfaring med at løse den type udfordringer, som jeres virksomhed står overfor. 

Det betyder med andre ord, at vi har musklerne til at hjælpe jer i mål med jeres e-handelsprojekt, så det rammer helt rigtigt ind i jeres forretning og samlet set gør jer i stand til at skabe de resultater, som flytter jer som virksomhed. 

Se nogle af vores løsninger her

E-handelsprojektet fra A-Z

En struktureret proces

Fra afklaring til go-live

Vi indleder altid et e-handelsprojekt med en afklaringsfase, hvor vi kommer omkring hele jeres forretning og får sat ord på jeres digitale ambitioner. Målet med afklaringsfasen er nemlig at skabe et klart billede af, hvordan en e-handelsløsning kan flytte jer derhen, hvor I gerne vil.

Læs om CMS og commerce platforme

Udvikling i tæt dialog

Vi hjælper jer med at gennemskue, hvordan I kan bygge en e-handelsløsning, der ikke bare har potentialet til at vækste jeres forretning, men også kræfterne og fleksibiliteten til at understøtte væksten.

Efter vi sammen har afklaret alle detaljerne omkring jeres nye e-handelsløsning, går vores udviklere i gang med at bygge løsningen. Udviklingen foregår i tæt dialog med jer, og I vil have mulighed for at teste, se og justere løsningen helt frem til den går i luften.

Efter lancering

Når jeres e-handelsløsning er i luften, er det vigtigt, at I kontinuerligt arbejder med optimering af løsningen ud fra jeres kunders adfærd. På den måde kan I altid matche kundernes aktuelle behov og få det maksimale ud af jeres investering i e-handel.

Vi hjælper jer med at optimere jeres løsning gennem konverteringsoptimering og forretningssparring, så I hele tiden udnytter jeres e-handelsplatform bedst muligt.

UX & Design
Altid på forkant

For at være på forkant og sørge for, at jeres nye e-handelsløsning altid kører optimalt, tilbyder vi jer en serviceaftale, der træder i kraft, når jeres løsning er gået i luften.

Vores serviceteam sætter sig grundigt ind i jeres nye løsning og sidder altid klar, hvis I har behov for teknisk assistance. På den måde kan vi håndtere eventuelle udfordringer på forhånd, inden jeres kunder når at opdage dem.

Læs mere om vores service-ordning