DA |EN
  • Cases
    • B2C
    • B2B
  • Ydelser
    • Apps
    • E-handel
    • Digital strategi
    • Composable commerce
    • Customer Data Platform
    • Kundeservice
    • PIM
    • UX & Design
  • Viden
  • Teknologier
    • CMS og commerce platforme
    • Customer Data Platform
    • PIM
    • Kundeservice
  • Om os
  • Karriere
  • Kontakt
Customer Data Platform

mParticle

Hvorfor mParticle?

mParticle er en datafokuseret CDP, og ved at vælge denne får du samlet alle dine brugerdata ét sted, som du så efterfølgende kan sende både som data og segmenter til øvrige systemer.

mParticles målrettede fokus på dataindhentning og -behandling gør, at du får ét samlet billede af dine brugere med stor bredde i din viden om den enkelte. mParticle er det rette valg for jer, der gerne vil have CDP, der har fokus på at køre og udbygge en hub til at håndtere alle jeres brugerdata. Samtidig har mParticle også et rigtig godt ry for at støtte deres kunder efterfølgende i videre brug og værdiskabelse med CDP´en.  
 

Smartphones viser Overstocks webshop, hvor man ved hjælp af en CDP har skabt personaliserede kunderejser og øget salg
Case

Løft 1-1-mødet med kundedata

Overstock er en online markedsplads med fokus på bolig, møbler og decor. Virksomheden er blandt de store online forhandlere i USA med en årlig omsætning på omkring 2 mia. dollars. 

For at differentiere sig i markedet ønskede Overstock at fokusere på en uovertruffen 1-til-1-kundeoplevelse. Med millioner af varenumre var det vigtigt at kunne tilpasse produktindholdet, så det passede den enkelte forbrugers præferencer. Ligeledes var hurtige og opdaterede data en must-win-battle for at komme foran konkurrenterne.

mParticles CDP er en fremragende hub for opsamling, unificering og distribuering af data. Derfor blev mParticle valgt som det centrale element i Overstocks fokus den personaliserede kundeoplevelse. Real-time data via API’er gør det muligt for Overstock at sende personaliserede budskaber ud i markedsføringskanaler, handelsplatforme (e-commerce og point of sale) og kommunikationsplatforme (mail og CMS).  

 Resultater 

  • Datamodel deployment cycle bragt ned fra tre måneder til en dag.
  • Øget detaljegrad i vendor adversiting – muligt at rapportere på dagsniveau frem for på månedsniveau som tidligere.
  • Personaliserede emails og bedre produktanbefalinger baseret på kundernes præferencer
  • Øget konverteringsrate.
  • Markant forbedring data – mere struktureret og mere tilgængeligt for medarbejdere hos Overstock.
  • Øget mulighed for test af indhold på tværs af kanaler, segmenter og platforme.

Eksempler på leverandører

Vil du vide mere om Customer Data Platforms?

Kontakt

Lars Christensen

Digital strategi & Kundeansvar

+45 27 79 60 22
lch@vertica.dk

Connect med mig på LinkedIn

Vil du vide mere om Customer Data Platforms?

Partner i Vertica Lars Christensen, har længe lavet omnichannel ecommerce, der har vækstet B2B og B2C-virksomheder

Skal vi sammen nytænke og udvikle digitale løsninger?

Kontakt +45 88 88 61 61 info@vertica.dk
Aarhus Åboulevarden 69
8000 Aarhus C
København Flæsketorvet 68
1711 København V
cvr: 26263573
Vilkår
Persondatapolitik
Cookiepolitik
Nyhedsbrev
Karriere · 15 ledige stillinger