Danmarks bedste BizTalk-konsulenter

Teknikken er en grundsten i integrationsprojekter, men fokus ligger på at forstå jeres forretning og få udarbejdet en løsning, der understøtter jeres forretningsgange. Vertica er Danmarks største og mest erfarne konsulenthus inden for Microsoft BizTalk, og gennem årene har vores konsulenter samarbejdet med adskillige store virksomheder om komplekse og omfattende løsninger.

Vores kunder kommer fra en lang række forskellige brancher. Derfor har vi indsigt i branchespecifikke problemstillinger og har oparbejdet en stor vidensbase, som kommer jer til gode.

Samtidig har vores konsulenter de dybdegående tekniske kompetencer over alt fra opsætningen af platformen, håndtering af sikkerhed, arbejdet med services og snitflader til eksterne systemer, dokumentstandarder og selve det at bygge en sammenhængende integrationsløsning med udgangspunkt i Microsoft BizTalk platformen.

Har I brug for en konsulent?

Vi hjælper efter en model, der passer jer. I fællesskab vurderer vi, hvilket setup der passer jer bedst, og på den baggrund sammensætter vi det team og det forløb, der sikrer jer den rigtige løsning.

Hos Vertica får I ekspertbistand i form af en konsulent, der går ind og bliver en del af jeres team. Konsulenten vil enten kunne varetage hele jeres integration som område eller sammen med jer løfte jeres kompetencer, projekter og integration for derigennem at sikre jer den optimale arkitektur, løsning og kvalitet.

Sammen med konsulenten og jeres faste kontaktperson hos Vertica planlægger I løbende graden af involvering, og hvilke perioder konsulenten skal arbejde for jer.

 

Står I foran et større integrationsprojekt?

Står I over for et sammenhængende forløb, der passer bedre som et projekt frem for en konsulentinvolvering, har I måske brug for en totalleverandør til at håndtere hele projektet. I det tilfælde vil vi gå ind og løfte jeres integrationssetup som en totalleverance helt fra de indledende afklaringer over implementering og til den efterfølgende drift i vores serviceafdeling.

Ved større projekter får I en fast tilknyttet projektleder fra Vertica, som gennem jævnlig dialog med jer sikrer, at I løbende er informeret om fremdrift og resultater i projektet fra start til slut.

Når jeres løsning er på plads, vil I som oftest have brug for en serviceaftale. Her kan Verticas serviceteam hjælpe – eventuelt i samspil med en driftspartner, der varetager servere. Vi monitorerer BizTalk, services, snitflader og kørende integrationer og afhjælper fejl.

Vi kan både tilbyde en serviceaftale, der fungerer inden for almindelig åbningstid kl. 8-17 i hverdagene og én, der gælder døgnet rundt. I begge tilfælde reagerer vi senest inden for 2 timer efter jeres henvendelse.

Vores erfarne BizTalk-konsulenter sætter sig grundigt ind i jeres BizTalk-løsning, og I er garanteret minimum to konsulenter med kendskab til jeres specifikke løsning.

Verticas serviceteam kan også hjælpe, hvis I har behov for overvågning af jeres BizTalk-løsning. Vi monitorerer ved hjælp af forskellige overvågnings-værktøjer og rapporterer fejl i eventloggen, diskpladsproblemer og ændring af status på services.

Læs mere om Verticas serviceaftale

Få et BizTalk-eftersyn

Oplever I generelle problemer med performance, sikkerhed og vedligehold af løsningen? Så er det måske på tide med et eftersyn af jeres BizTalk-installation. Vi gennemgår gerne installation, konfiguration og kørende løsninger uden beregning.