DA |EN
  • E-commerce
  • AI
  • Cases
    • B2C
    • B2B
  • Ydelser
    • Artificial Intelligence
    • Apps
    • E-handel
    • Digital strategi
    • Composable commerce
    • Customer Data Platform
    • Kundeservice
    • PIM
    • UX & Design
  • Viden
  • Events
  • Om os
  • Karriere
  • Kontakt
Viden

June 21, 2021

Experience commerce - nøglen til den gode omnichannel oplevelse

Anna Katrine Matthiesen

Forretningsudvikling & Kundeansvar

De seneste år er e-commerce vækstet helt enormt. Så hvordan skiller I jer ud fra jeres konkurrenter? Ved at skabe gode oplevelser for kunden før, under og efter et køb, kan I overgå kundens forventninger, og derved vinde deres loyalitet, så de kommer igen og igen.

Til omnichannel-konferencen 2021 dykker Anna Katrine Matthiesen ned i trends og eksempler på gode kundeoplevelser, og viser hvordan I med små greb og virkemidler kan skabe unikke oplevelser, der forbedrer købsrejsen og øger salget.

Vi nørder e-commerce

E-commerce og onlinesalg slår nye rekorder år efter år. I vores podcast dykker vi ned i de nyeste trends, de fedeste cases og de vigtigste personer indenfor digital handel og e-commerce.

Andre artikler der måske vil interessere dig?

E-handel 6. aug 2020

Unboxing Brands: Frank Body - unik købsrejse med gennemført storytelling

Experience Commerce 24. jan 2020

Skab værdifulde købsoplevelser og øg salget

Skal vi sammen nytænke og udvikle digitale løsninger?

Kontakt +45 88 88 61 61 info@vertica.dk
Aarhus Åboulevarden 69
8000 Aarhus C
København Klosterstræde 9
1157 København K
cvr: 26263573
Vilkår
Persondatapolitik
Cookiepolitik
Whistleblowerordning
Underdatabehandlere
Nyhedsbrev
Karriere · 0 ledige stillinger