20. MAJ
2016

Vertica vinder e-handelsprisen for bedste e-handelscase 2016

Vertica vandt e-handelsprisen for bedste e-handelscase til årets store event i e-handelsbranchen den 18. maj. 


Bureaukategorien ”Bedste-handelscase” var med for tredje år i træk. Kategorien er tilegnet webbureauer, som har gjort en forskel for en dansk e-handelskunde. I bedømmelsen har juryen især lagt vægt på om e-handleren har opnået bedre resultater efter implementering, fx højere salg, bedre service overfor kundern, øget effektivitet, reducerede omkostninger eller andre fordele, der har givet en bedre bundlinje.

Vertica vandt kategorien med Bolia.com som case og fik følgende ord med fra juryen:

Vertica og Bolia.com har gennem et vedvarende samarbejde i mere end 14 år udviklet en række innovative digitale løsninger. Bolia.com er et first mover designbrand med fuld fokus på kunderejsen på tværs af enheder og kunde-touchpoints. Til at understøtte det konstante fokus på vækst i form af flere markeder og butikker har Bolia.com sammen med Vertica over det sidste år bygget en helt ny e-handelsløsning placeret i skyen, som er baseret på EPiServer. Løsningen udgør hovedåren i Bolias salg og anvendes i dag til online B2C- og B2B-salg og som point-of-sale system i mere end 38 fysiske butikker i Europa. Alt er gennemsyret af lækkert design og brugervenlighed.

Efter implementeringen af Bolias nye e-handelsløsning er virksomhedens online omsætning steget med knap 40 %, mens det samlede overskud i 2015 steg med hele 1028 %.

Bolia vandt ligeledes prisen for bedste B2C e-handelsløsning. Du kan læse meget mere om Bolias løsning her.

Vores kunde Brødrene Dahl fik også en en 2. plads i kategorien ”Bedste omnichannel virksomhed”, mens Irma.dk fik en 3. plads i branchekategorien, som i år gik til virksomheder inden for fødevareindustrien.

Tak for din tilmelding til vores nyhedsbrev. Hvis du ikke modtager en bekræftelsesmail, så tjek dit spamfilter :)