E-handel videoer

Vertica rådgiver og udvikler stærke e-handelsløsninger til både B2B og B2C virkosmheder. Få den seneste viden om e-handel i vores mange videoindslag. 


Integration og E handel

God integration er nøglen til at lykkes med e-handel. God integration er mere end at binde dine systemer sammen. God integration understøtter din forretningsudvikling og bidrager til, at din virksomhed kan agere agilt. I videoen fortæller Thomas om tre parametre, som det kræver at lave god integration: 1. Time-to-market 2. Forretningsnær proces 3. Indsigt, sikkerhed og administration

Content der gør en forskel på din webshop

Unikt og værdiskabende content er kilden til kvalitetstrafik, loyale kunder og øget salg. Med det helt rette indhold kan du nemlig skabe den bedste brugeroplevelse for dine kunder og guide dem godt igennem købsprocessen på din webshop. Vores digitale forretningsudvikler, Kasper, giver dig her nogle konkrete eksempler på, hvordan content kan gøre en forskel på din webshop. Vil du vide mere om vores ydelser inden for online marketing, så klik dig forbi vores website her: https://www.vertica.dk/ydelser/online-marketing/ Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på Vertica.dk og følg os på LinkedIn. Så får du besked, når vi publicerer nyt.

Sådan ekskluderer du din henvisningstrafik i Google Analytics

For at få et troværdigt billede af jeres online markedsføring, kan det være nødvendigt at fjerne trafik, der kommer fra en henvisende kilde i Google Analytics. Det sker nemlig, at visse domæner fejlagtigt tager æren for en del af omsætningen. Det gælder særligt for: - Jeres eget website - Betalingsgateways/løsninger - Tredjepartsværktøjer Sune viser dig her, hvordan du kan ekskludere jeres henvisningstrafik i Google Analytics, så du sikrer en god “data-hygiejne” og reelt kan vurdere effekten af jeres digitale markedsføringsindsats. Vil du vide mere om vores ydelser inden for online optimering, så klik dig forbi vores website her: https://www.vertica.dk/ydelser/online-marketing/ Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på Vertica.dk og følg os på LinkedIn. Så får du besked, når vi publicerer nyt.

Sådan optimerer du hastigheden på dit website

Hastighedsoptimering er vejen frem til et hurtigere site, bedre søgeresultater og til en højere placering af dit website på Google. Hvor hurtigt dit site loader er nemlig blevet en ranking-factor i Googles placeringsalgoritme. Nicolai giver dig derfor et tip til, hvordan du med Googles tool "Test My Site" kan hastighedsoptimere dit website. Test dit website her: https://testmysite.withgoogle.com/intl/en-gb Du kan læse mere om vores ydelser inden for online optimering her: https://www.vertica.dk/ydelser/online-marketing/ Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på Vertica.dk og følg os på LinkedIn. Så får du besked, når vi publicerer nyt.

Optimer dit content med en enkel søgeordsanalyse

En søgeordsanalyse bør være et helt centralt element i jeres content marketing strategi. Med søgeordsanalysen i hånden har I nemlig de bedste forudsætninger for at skabe værdifuldt content, der driver mere trafik til jeres website og løfter salget. På kun tre minutter præsenterer Nicolai dig for to søgeordsanalyseværktøjer, der gør det nemt og enkelt at skabe content til jeres website med afsæt i de søgeord, som jeres kunder bruger. Du kan læse mere om Verticas ydelser inden for online optimering på vores website her: https://www.vertica.dk/ydelser/online-marketing/ Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på Vertica.dk og følg os på LinkedIn. Så får du besked, når vi publicerer nyt.

Sådan sikrer du din succes med webshoppen, imens du udvikler den

Inddrag brugerne i processen og præsenter dem for wireframes og features, inden I lancerer dem. Ved at interviewe og teste kan I minimere risikoen for, at I får brug for at lave noget grundlæggende om, efter webshoppen er gået i luften. Hør Jens give eksempler fra sin egen hverdag. Dette er anden video ud af tre, der sætter fokus på, hvordan I sikrer en succesfuld webshop både før, under og efter lancering. Se de andre videoer her: Sådan grundlægger du din succes, allerede inden du går i gang med webshoppen: https://youtu.be/KIXVDCUy5Mw Sådan forøger du din succes med webshoppen, efter den er lanceret: https://youtu.be/0djHrsutHNg Læs mere om Verticas tilgang til UX og design her: https://www.vertica.dk/ydelser/ux-og-design/ Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på Vertica.dk og følg os på LinkedIn. Så får du besked, når vi publicerer nyt.

Sådan grundlægger du din succes, allerede inden du går i gang med webshoppen

En succes baserer sig på brugerkendskab! Hør Jens forklare, hvordan I skaber de bedste forudsætninger for en succesfuld webshop, allerede inden I begynder at udvikle den. Nøglen til succes er et dybdegående kendskab til kunderne, og vel at mærke et kendskab, som I kan inddrage direkte i den overordnede prioritering af udviklingsopgaver i projektet og sidenhen i designet af de enkelte features virkemåde. I videoen giver Jens konkrete eksempler på hvordan. Dette er første video ud af tre, hvor Jens sætter fokus på, hvordan I sikrer en succesfuld webshop både før, under og efter lancering. Se de andre videoer her: Sådan sikrer du din succes med webshoppen, imens du udvikler den: https://youtu.be/KaXjL5kp8JU Sådan forsøger du din succes med webshoppen, efter den er lancere: https://youtu.be/0djHrsutHNg Læs mere om Verticas tilgang til UX og design her: https://www.vertica.dk/ydelser/ux-og-design/ Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på Vertica.dk og følg os på LinkedIn. Så får du besked, når vi publicerer nyt.

Sådan forøger du din succes med webshoppen, efter den er lanceret

Kundernes adfærd og forventninger ændrer sig over tid, såvel som jeres virksomhed, produktsortiment og markedet generelt. Det giver derfor god mening også at inddrage brugerne efter webshoppen er lanceret og løbende teste nye såvel som eksisterende features samt den generelle brugeroplevelse. Hør Jens give eksempler. Dette er sidste video ud af tre, hvor Jens har sat fokus på, hvordan I sikrer en succesfuld webshop både før, under og efter lancering. Se de to foregående videoer her: Sådan grundlægger du din succes, allerede inden I går i gang med webshoppen: https://youtu.be/KIXVDCUy5Mw Sådan sikrer du din succes med webshoppen, imens du udvikler den: https://youtu.be/KaXjL5kp8JU Læs mere om Verticas tilgang til UX og design her: https://www.vertica.dk/ydelser/ux-og-design/ Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på Vertica.dk og følg os på LinkedIn. Så får du besked, når vi publicerer nyt.

Introduktion til online optimering i Vertica

Få et indblik i, hvad vores online optimeringsteam kan hjælpe jer med, og hvordan et typisk forløb ser ud. Du kan læse mere på: https://www.vertica.dk/ydelser/online-marketing/

Fremtidens e-handelsplatform

I dag handler e-handel ikke om simpelt produktsalg via nettet, men om at give personlig og reel service. Hvilke krav stiller det til fremtidens e-handelsplatform? Det får du et bud på her. Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på Vertica.dk:https://www.vertica.dk/ - og følg os på LinkedIn. Så får du besked, når vi publicerer nyt: https://dk.linkedin.com/company/vertica

E-handel 2.0

For at kunne imødekomme forventningen fra kunderne fremadrettet skal I som virksomhed være digitaliseret i en grad, hvor jeres kunder har alle jeres services tilgængelige, uanset hvor de kommer i kontakt med jer. Det giver nye muligheder, men også en række udfordringer. Hvad skal man mestre for at tage skridtet videre, når man har fået etableret en e-handelsløsning? Det giver Troels et bud på i videoen her. Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på Vertica.dk:https://www.vertica.dk/ - og følg os på LinkedIn. Så får du besked, når vi publicerer nyt: https://dk.linkedin.com/company/vertica

Standard vs. custom

Når vi i Vertica udvikler e-handelsløsninger til vores kunder er vores fokus at skabe en platform og arkitektur, der gør det nemt for kunden at vokse som samlet forretning, og som sikrer det maksimale udbytte af alle de systemer, der er i spil. Det leder ofte over i en diskussion om standardløsninger vs. skræddersyet løsninger. Men det er ikke enten eller - hør hvorfor i videoen her.  Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på Vertica.dk: https://www.vertica.dk/  - og følg os på LinkedIn. Så får du besked, når vi publicerer nyt: https://dk.linkedin.com/company/vertica

Iværksætteri: Historien om Endomondo ved Christian Birk

Få hele historien om tilblivelsen af Danmarks største app-succes, Endomondo, der i 2015 blev solgt for en halv milliard. Endomondo blev stiftet i 2007, da Christian Birk sammen med de to øvrige stiftere, Mette Lykke og Jakob Nordenhof Jønck, valgte at satse på at blive iværksættere. Det blev startskuddet til en lang og succesfuld rejse med både op- og nedture undervejs. Ambitionen var at skabe et online fælleskab for sportsudøvere og gøre motion sjovere. Grundlaget for succesen blev skabt med visionære forudsigelser af, at onlinefællesskaber ville blive en væsentlig del af vores sociale liv, og at GPS ville blive standard i fremtidens mobiltelefoner. I februar 2015 blev Endomondo opkøbt for 575 mio. kr. af den amerikanske sportstøjsproducent Under Armour. Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på Vertica.dk og følg os på LinkedIn. Så får du besked, når vi publicerer nyt.

Iværksætteri: Se iværksætteren og indehaver, Dennis Drejer, fortælle historien om Rito.dk

Iværksætteren Dennis Drejer fortæller her blandt andet om opstarten af iværksættervirksomheden Rito.dk. Dennis skiftede nemlig en lovende digital cykelkarriere ud med strik og garn, da han forlod Cykelpartner.dk og stiftede Rito.dk i 2014. Og selvom Dennis ikke vidste noget om hverken strik eller hækling, så er virksomheden godt på vej mod at erobre det nordiske garnmarked.  Ambitionen er at blive nordens førende garn- og hobbybutik på nettet og runde en omsætning på 100 mio. kr. i 2020. De første skridt er allerede taget i Norge, hvor shoppen åbnede i april 2017. Få hele iværksætterhistorien om Rito.dk i videoen her. Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på www.vertica.dk og følg os på LinkedIn. Så får du besked, når vi publicerer nyt.

Iværksætteri: Historien om Momondo ved stifter Thorvald Stigsen (Sæson 2, #10 af 10)

Det startede med en god idé og en vision om at gøre rejsesøgning tilgængelig for alle, da Momondo blev grundlagt i 2006. I dag er Momondo en verdensomspændende forretning med over 300 medarbejdere og blev i februar opkøbt for 3,8 milliarder. Hør iværksætterhistorien om, hvordan man laver en søgetjeneste på fly- og hotel, som er bedre end de andre - fra masser af jantelov til bragende international succes. Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på Vertica.dk og følg os på LinkedIn. Så får du besked, når vi publicerer nyt.

Iværksætteri: Historien om Miinto ved medstifter Konrad Kierklo (Sæson 1, afsnit 7 af 10)

Få historien fra 2009 hvor idéen om Miinto bliver til og følg den eksplosive udvikling med op og nedture undervejs frem til idag, hvor Miinto har + 2.000 forhandlere i 4 lande. Se flere iværksætterportrætter på www.vertica.tv Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på http://www.vertica.dk og følg os på LinkedIn https://www.linkedin.com/company/vertica/ - Så får du besked, når vi publicerer nye iværksætterhistorier omm danske iværksættere.

Iværksætteri: Historien om GoMore ved Stifter Matias Dalsgaard (Sæson 2, #3 af 10)

GoMore blev startet af de danske iværksættere Matias Dalsgaard og Søren Riis i 2005, mens de studerede filosofi i Tyskland. GoMore.dk blev hurtigt Danmarks førende portal for samkørsel og eksisterede i en årrække som fritidsprojekt. I 2013 gik teamet på fuld tid, og GoMore er i dag den største danske succes inden for deleøkonomi med 10.000 daglige lift i fem lande: Spanien, Frankrig, Sverige, Norge og selvfølgelig Danmark. Hør historien om GoMore ved stifter, Matias Dalsgaard. Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på http://www.vertica.dk og følg os på LinkedIn https://www.linkedin.com/company/vert... - Så får du besked, når vi publicerer nye iværksætterhistorie om danske iværksættere.

Iværksætteri: Historien om Vivino ved medstifter Theis Søndergaard (Sæson 2, #6 af 10)

Se den inspirerende iværksætterhistorie om Vivino, hvor den danske iværksætter og medstifter Theis Søndergaard fortæller om tilblivelsen af verdens største vin app, der i dag har, 16 millioner brugere, 40 millioner ratings og 8,5 millioner vine i databasen. Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på http://www.vertica.dk og følg os på LinkedIn https://www.linkedin.com/company/vert... - Så får du besked, når vi publicerer nye iværksætterhistorier.

Historien om Sinful.dk ved stifterne Mathilde Mackowski &Tonny Andersen (Sæson 2, #9 af 10)

Iværksætter dokumentar: Få et indblik i Sinful’s rejse fra lille start-up til succesfuld virksomhed med 50 ansatte og gazellepriser. Sinful.dk blev stiftet i 2008 af makkerparret Mathilde Mackowski og Tonny Andersen med en mission om at ændre danskernes syn på sexlegetøj. Sinful har oplevet massiv vækst, både i forhold til omsætning, antal medarbejdere og nye markeder, og er i dag Nordens største online shop inden for sexlegetøj og sælger til kunder i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Se med når de danske iværksættere Mathilde og Tonny fortæller om rejsen frem til i dag. Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på Vertica.dk og følg os på LinkedIn. Så får du besked, når vi publicerer nyt.

Hastighed i digital strategi

Hvilken rolle spiller hastighed, når I skal digitalisere og flytte jer som samlet forretning. Det får du vores bud på i videoen her. Læs mere om digital strategi her: http://www.vertica.dk/ydelser/digital-strategi/ Vertica.tv leveres af Vertica – læs mere på Vertica.dk og følg os på LinkedIn. Så får du besked, når vi publicerer nyt.

Tak for din tilmelding til vores nyhedsbrev. Hvis du ikke modtager en bekræftelsesmail, så tjek dit spamfilter :)