16. JUN
2015

Morgenmøde: Produktdata

Deltag på dette morgenmøde og få et overblik over Product Information Management. Et must for it-chefer og marketingchefer, der arbejder med e-handel.


Brugeroplevelsen er i fokus, når vi taler e-handel anno 2015. Kunder vil have service på alle kanaler, og derfor revurderer førende virksomheder deres digitale tilstedeværelse:

  • Møder vores kunder samme historie om os på alle kanaler?
  • Skal vi være bedre til at styre vores produktinformationer i alle kanalerne?
  • Ønsker vi en hurtigere time-to-market for nye produkter?
  • Har vi udfordringer ift. internationale markeder?
  • Har vi brug for bedre overblik over vores egne data?
  • Mangler vi værktøjer til at berige vores data?

Produktdata er råstoffet, og prisen for IKKE at have styr på data er høj:

  • Manglende salg (kunderne køber ikke, fordi de ikke kan finde de rigtige informationer)
  • Kundernes forventninger til produktet indfries ikke efter køb pga. mangelfulde eller fejlagtige produktdata

Deltag på dette morgenmøde og få et overblik over Product Information Management. Et must for it-chefer og marketingchefer, der arbejder med e-handel.

Seminaret henvender sig især til it-chefer, marketingchefer og e-commerce managers.

Program

8.45-9.00  Registrering og morgenkaffe

9.00-9.05  Velkomst og introduktion

9.05-9.50.00  Omnichannel og produktdata

For at få succes med omnichannel er det afgørende at have styr på, hvordan I rammer kunderne med ensartede informationer på tværs af alle jeres kanaler og markeder – også om dine produkter.

  • Hvorfor er produktdata vigtigt for omnichannel?
  • Hvordan kommer I i gang med at gøre noget ved det?
  • Hvad er udfordringen for marketingafdelingen, it-afdelingen og salgsafdelingen?
  • Og hvordan løser vi de udfordringer med Product Information Management?

Kom og hør hvordan du får styr på dine produktdata.

Oplægsholder: Uffe Meiner, Partner, Vertica

  
9.50-10.10  Pause

10.10-10.50 Sådan arbejder store danske e-handlere med produktdata

Hør hvordan store danske e-handlere som Trollbeads, Peter Justesen og Brødrene Dahl bruger Product Information Management både nationalt og internationalt.Lær om, hvordan du løser udfordringen med:

  • Mange og komplekse produkter
  • Mange markeder og sprog
  • Mange kanaler, inklusiv fysiske kataloger
  • Fysiske butikker

Indlægget giver nogle konkrete anvisninger på, hvordan man kan komme i gang med Product Information Management på en struktureret måde. Uden at drukne i hverken data eller teknologi.

Oplægsholder: Troels Underlien, Partner, Vertica

10.50  Afrunding

Hvor og hvornår?

Tirsdag den 16. juni kl.8.45-11
Symbion konferencecenter
Fruebjergvej 3
2100 København Ø
http://symbionkonferencecenter.dk/find-vej/

Tilmelding til Anne Back på tilmelding@vertica.dk

Tak for din tilmelding til vores nyhedsbrev. Hvis du ikke modtager en bekræftelsesmail, så tjek dit spamfilter :)