Fokus på online service- og inspiration 

Levering af frisk fisk direkte til døren

← Tilbage til caseoversigt

Skagenfood

Direkte fra havet til din hoveddør – sådan lyder mottoet hos den nordjyske vækstkomet, Skagenfood. Skagenfood har skruet op for onlinemarkedsføringen og Vertica har udviklet en ny digital platform, som skal sikre deres position på markedet.


Skagenfood har gennem 10 år sørget for, at danskerne kan få frisk fisk, og med sit innovative onlinekoncept baseret på abonnementssalg har de samtidig været en pioner på nettet.

Udfordringen

Med en markant vækst øjnede Skagenfood således muligheder i en stærkere, mere kommunikerende og teknisk solid platform, så de fortsat kan levere branchens bedste online service og -inspiration.

Løsningen

Vertica har stået i spidsen for udviklingen af Skagenfoods spritnye digitale platform, der lever op til forventningerne om en moderne e-handel.

Den nye platform giver Skagenfood mulighed for at arbejde endnu mere målrettet med digitale services og marketingtiltag så som dialogmarkedsføring, kundeinspiration samt kryds- og mersalg. Samtidig har platformen givet Skagenfood en nødvendig fleksibilitet til at skalere forretningen og tilbyde kunderne endnu bedre digital kundeservice.

Løsningen er bygget på Umbraco

0

Direkte fra havet til din hoveddør

Resultaterne

Med den nye digitale platform har Skagenfood styrket sin position på det danske marked og skabt det tekniske fundament for en fremtidig international satsning. Den nye e-handel blev lanceret i maj 2013.

 

Se mere på www.skagenfood.dk

Kontakt mig

Vil du gerne vide mere om, hvordan I kan styrke jeres digitale forretning, så send en mail eller slå på tråden.

Tak for din tilmelding til vores nyhedsbrev. Hvis du ikke modtager en bekræftelsesmail, så tjek dit spamfilter :)