Brugerne i centrum, forretningen i baghovedet

Hos Vertica designer vi e-commerce oplevelser, der giver mening – både for dine brugere og for din bundlinje.

To mænd i en moderne kontorindstilling, den ene ser eftertænksom ud i en grøn skjorte, mens den anden, med briller og en stribet skjorte, koncentrerer sig om samtalen, med planter og kunst på væggen i baggrunden.

Forretning, forståelse og fælles retning

Når vi arbejder med UX og design i e-commerce, handler det om at forbinde dine kunders oplevelse og behov med dine forretningsmål. Det lyder enkelt, men det kræver en del nysgerrighed, indsigt og evnen til at stille de rigtige spørgsmål. Det er vi heldigvis ret gode til.

Det kan være, I står med en idé og har brug for at se, hvordan den kunne tage form. Eller at I er i tvivl, om løsningen overhovedet er en god forretning og har brug for at få friske øjne på. Her har vi masser af erfaring med at strukturere en afklaringsfase, der hjælper med at finde svaret.

Vi strukturerer, diskuterer, søger indsigter og justerer sammen med jer, så alle får ejerskab, og retningen står knivskarpt.

To personer interagerer i et moderne kontormiljø, en mand med smil og kort, lysebrunt hår står foran en tavle med en markør i hånden, mens han taler til en anden mand i stribet skjorte. I baggrunden ses en gul cykel.
Design handler om meget mere, end det man lige ser
En smartphone liggende på en lys overflade, viser en app med billeder af farverige stole, mens en del af en stol i rosa vises i billedets øverste højre hjørne.

User Experience

Her går vi i dybden med brugerbehov og forretningsmål og finder balancen mellem dem. Vi tager konventioner alvorligt, men er heller ikke bange for at bryde dem, når det giver mening.

Billede af en bærbar computer, der viser Bolia's hjemmeside på en sofa omgivet af en elegant indendørs atmosfære med gardiner og puder.

User Interface

Vi arbejder systematisk med designsystemer og -principper, så løsningen er skalerbar, sammenhængende og let at videreudvikle.

Smartphones der ligger på et bord men forskellige sider fra Søstrene Grene åbne nogle med billeder af deres produkter og nogle med forslag til indretning

Digitalt design

Digitalt design handler om æstetik, genkendelighed og stemning. Vi skaber digitale oplevelser, der føles som en naturlig forlængelse af jeres brand.


Det siger Molslinjen
Molslinjen logo
Vi har arbejdet tæt sammen med Vertica i over 9 år, fordi de er gode til at udfordre os. Vi er aldrig i tvivl om, at vi får et ærligt svar på vores spørgsmål. Det er som at have et ekstra team af kollegaer, der også brænder for vores forretning.
Lasse JanerkaDirector, Business Optimization & Digital
Mænd med skæg sidder i et møde, iført afslappet tøj, med en bærbar computer foran sig og overvejer idéer. Der er farverige post-it sedler og papirer på bordet, samt grønne planter i baggrunden.

Design uden udløbsdato

En god digital løsning skal kunne holde til virkeligheden. Ikke bare se godt ud i et mockup. Derfor tænker vi langsigtet: Hvordan vokser jeres ecommerce-forretning? Hvordan skal designet og kundeoplevelsen skaleres? Hvordan sikrer vi, at jeres løsning er lige så stærk om to år, som den er på lanceringsdagen? 

Vi bygger systemer, der kan vokse med jer, og design, der kan tåle at blive brugt. Det gælder både for designmønstre, komponentbiblioteker og den visuelle identitet. På den måde kan I bygge videre på jeres løsning uden at skulle starte forfra, hver gang noget ændrer sig i jeres forretning. 

Vi tænker design ind allerede i afklaringsfasen, så I tidligt får en fornemmelse af, hvordan løsningen kommer til at se ud og opleves. Det skal jo helst spille både funktionelt og visuelt, når jeres brand skal aktiveres digitalt.

Vi udvikler e-commerce, der udvikler din forretning
E-commerce handler ikke kun om teknologi, konverteringsrater og gode systemintegrationer. Det handler om mennesker, om at udvikle din forretning og om at skabe løsninger, der giver mening i den virkelige verden. Den balance er vi gode til at ramme i Vertica.
Vores tilgang til e-commerce
En moderne stue med en grøn sofa, en kvinde iført lyse tøj der smiler, store planter i potter, og et elegant marmorkaffebord.
BoliaUnified Commerce: Én samlet platform
Apropos UX

Sådan er kundeoplevelsen hos os

Der er en grund til, at vores kunder bliver hos os i årevis. Vi involverer dem. Ikke bare til kick-off og godkendelse, men hele vejen. Vi er ærlige, stiller (måske lidt for mange) spørgsmål og skitserer gerne undervejs, når idéerne folder sig ud.

I virkeligheden handler det mest om kemi og commitment. I skal mærke, at vi tager jeres projekt lige så alvorligt, som I selv gør. Derfor lægger vi vægt på tidlig inddragelse, fælles afklaring og løbende sparring.

Det tætte samarbejde gør, at vi ikke kun designer noget, der virker for brugerne, men også skaber løsninger, I kan se jer selv i – og udvikle videre på i fremtiden. På den måde får vi skabt en platform, der engagerer kunderne, styrker jeres brand og driver forretningen fremad.

Hænder, der taster på et tastatur, med fokus på en ring på den venstre hånd, i en kontorindstilling med notater i baggrunden.
Jens Hofman


KontaktJens Hofman Hansen

UX & Forretningsudvikling