Mænd sidder i gul sofa og ler. Måske ler de ad, hvor fremragende ecommerce, de bygger. De er gode og dygtige kolleger

”Ecommerce, så I laver bare webshops?”.

Til det må vi svare nej!

Vores kunder er ambitiøse frontløbere inden for ecommerce. Det betyder, at ecommerceløsningen er hjertet i deres forretning. Den er integreret i hele virksomheden og er forretningskritisk for både salg, marketing, produktion, lager og logistik.

For vores kunder betyder et nedbrud fx, at de ikke kan:

… tage imod betalinger. Hverken digitalt eller i deres fysiske butikker

… igangsætte nye ordrer hos deres leverandører

… tilgå varekataloger og udføre salgsopfølgning og promovering

… udarbejde leveringsforecast eller sende varer afsted

… yde kundeservice i forhold til produktdata, retur, historik etc.

Dertil skal nævnes, at de fleste af vores kunder er internationale. Det betyder, at ecommerce-løsningen skal fungere på mange markeder med særskilte forretningsregler. Hvilket øger mængden af data og touchpoints - og dermed også kompleksiteten.

Det er derfor en selvfølge, at vores løsninger er udviklet fra bunden og skræddersyet til kundernes forretning.

Eksempel på en it-arkitektur

Resuable API/message driven integration pattern - Create Order

Et team, en kunde

Du vil blive tilknyttet et fast team og én kunde, så du har tid og rum til at gå i dybden med løsningen og være inde over alle beslutninger. Flere af vores kunder har vi arbejdet sammen med i 5, 10 og endda 20 år. Vi har brugt så mange timer sammen, at flere kunder i dag ser os som kolleger.

De enkelte projekter varierer i tid, men en ny ecommerce-løsning er typisk på 4000 – 10.000 timer. Når et projekt er afsluttet, overgår det til vores interne service-team. De varetager driften, så du kan fokusere på nye projekter fra kunden.

Et team består typisk af 6-8 personer, som er et mix af back- og frontendere, UX-designere, testere og en projektleder. Grundet vores nonhierarkiske organisering er det jer som team, der tager beslutninger om alt fra, hvilke teknologier, der skal bruges, til hvordan opgaven skal løses, og hvilke opgaver der skal prioriteres. Vi har ingen chefer, som skal godkende dine gode idéer, før de præsenteres for kunden. Du påvirker i meget høj grad din egen arbejdsdag og arbejdsopgaverne – både fra dag til dag og på længere sigt.

Et udpluk af vores kunder

Backender i Vertica