Segment er en kraftfuld Customer Data Platform (CDP), der hjælper jer med at samle kundedata fra alle jeres kanaler og systemer i én central platform. Med Segment kan I skabe en holistisk og opdateret forståelse af jeres kunder, hvilket muliggør mere målrettet og effektiv kommunikation og markedsføring.


Segment giver jer mulighed for at sikre, at data fra jeres webshop, apps, CRM, POS og marketingplatforme ikke lever hver sit liv, men taler sammen og danner en samlet forståelse. Resultatet er bedre beslutninger, mere relevante kampagner og en mere personlig oplevelse for jeres kunder.
I 2020 blev Segment opkøbt af Twilio, så der er rigtig gode forbindelser til alle Twilios feaures. Blandt andet, er det muligt at opsætte Twilio emails direkte i Segments interface. Så hvis du gerne vil koble Twilio-værktøjer sammen med din CDP, er Segment the way to go.

Stærke integrationer
Over 450 plug-and-play integrationer til jeres foretrukne værktøjer.
-480x270.webp)
Bedre datakvalitet
Sikrer rene, ensartede og brugbare data på tværs af systemer.

Spar udviklingstid
Reducerer behovet for egne integrationer og manuelle datakoblinger.

Klar til at skalere
Fleksibel platform, der vokser i takt med jeres behov.

Mere konvertering
Understøtter personaliserede oplevelser, der løfter engagement og salg.

Stærk til B2B
B2B-virksomheder har typisk længere kunderejser, flere beslutningstagere og komplekse produktkataloger. Det stiller ekstra krav til, hvordan man arbejder med data. Segment gør det nemt at samle informationer på tværs af kanaler og kontakter – så I får et samlet billede af både den enkelte bruger og hele virksomheden bag.
Det betyder, at I kan forstå, hvilke touchpoints der påvirker købsrejsen, hvordan forskellige brugerroller agerer, og hvilke budskaber der virker. Segment gør det muligt at målrette kommunikation mere præcist, styrke account-based marketing og give jeres sælgere indsigt, de kan bruge til at handle hurtigere og klogere.
I Vertica arbejder vi med Segment som en del af en større datastrategi. Vi går tæt på jeres forretning og starter altid med at forstå, hvordan I arbejder med data i dag – og hvor potentialet ligger.
Det handler ikke kun om at sætte et system op. Det handler om at vælge de rette integrationer, sikre høj datakvalitet, overholde compliance og opbygge segmenter, der faktisk kan bruges kommercielt.
Vi hjælper jer med at bruge Segment til at gøre komplekse datastrømme brugbare – så både marketing, salg og e-commerce får et bedre afsæt til at skabe resultater.
