Skab personlige kundeoplevelser med en datadrevet tilgang

To mænd i en kontormiljø diskuterer over en whiteboard, hvor den ene mand peger og den anden ser opmærksomt på tavlen.
Tre mænd sidder ved et bord og lytter opmærksomt, mens de diskuterer. I baggrunden ses malerier på væggen, og der er fokus på mændenes ansigtsudtryk og hænder, der viser koncentration.


Raptors stærke datamodel gør det muligt at opbygge dynamiske, adfærdsbaserede segmenter, som konstant opdateres med ny viden. I får ikke kun adgang til demografiske data og købshistorik, men også til prædiktive signaler baseret på machine learning – eksempelvis churn-risiko, forventet kundeværdi eller produktinteresse. 

I CDP’en kan brands lave individuelle profiler ned til en 1:1 skala. Det giver jer et komplet indblik i købernes interaktioner samt unikke muligheder for at personalisere hvert trin af jeres købsrejse. 

Platformens arkitektur er bygget til nem integration med e-commerce-systemer, CRM, POS og marketing automation. Uanset hvor data kommer fra – og hvor den skal bruges – kan Raptor agere mellemled og orkestrere datastreams, så I får én samlet og handlingsorienteret kundeprofil. 


Fem fordele ved Raptor


Hænder, der taster på et tastatur, med fokus på en ring på den venstre hånd, i en kontorindstilling med notater i baggrunden.

Hos Vertica arbejder vi med Raptor, fordi det er en teknologi, der skaber målbar værdi i den virkelighed, e-commerce-virksomheder befinder sig i. Det handler ikke kun om at samle data ét sted – det handler om at bruge den data til at øge konverteringen, styrke kundeloyaliteten og gøre marketingindsatsen langt mere præcis. 

Vi sikrer, at data flyder frit mellem Raptor og resten af jeres systemlandskab: Fra commerce-platform og PIM til nyhedsbreve og adtech. Og vi arbejder tæt sammen med både jeres marketing- og udviklingsteams, så teknologien bliver en naturlig del af jeres forretningsmaskine. 

En mand med briller og kasket sidder foran en computer, smilende, mens han arbejder på en kontorarbejdsplads med en smartphone ved siden af.

Mikkel Rosendahl


KontaktMikkel Rosendahl

Teknisk forretningsudvikling