Iniver er et intuitivt og effektivt PIM-system, der letter arbejdet med produktdata. Med inriver får I ikke kun et effektivt værktøj til at skabe, vedligeholde og distribuere produktdata til jeres forskellige marketing- og salgskanaler, I får også et unikt værktøj til at styre processerne omkring produktdata og skabe et samlet overblik.
En af de største udfordringer i mange virksomheder i dag er, at data ligger spredt i mange afdelinger, gemt i forskellige systemer og formater (Excel, Word, InDesign, PDF). Med en PIM-løsning fra inriver får I samlet jeres produktdata ét sted, og I sikrer, at alle i virksomheden kan skabe, vedligeholde og opdatere produktinformationer, hvad enten det drejer sig om salg og marketing, tekniske specifikationer eller generelle produktdata.
En implementering af et PIM-system hjælper jer også med at styre hele processen omkring produktdata – fra data indlæses i PIM-systemet til de publiceres på de kanaler, hvor I skal bruge dem.
Det, der gør inriver PIM særligt velegnet til e-commerce, er platformens evne til at håndtere komplekse produktdata og distribuere dem effektivt på tværs af kanaler. Med indbyggede funktioner til digital shelf analytics og produktdata-syndikering kan du ikke kun administrere dine data, men også optimere dem baseret på performance og kundeadfærd.
Inriver PIM er designet til at være brugervenlig, så både marketing-, produkt- og e-commerce-teams nemt kan samarbejde om at skabe og vedligeholde produktinformationer. Platformen understøtter også integration med eksisterende systemer, hvilket gør det muligt at skabe en sammenhængende og effektiv tech-stack.
Inriver er en unik PIM løsning til at skabe overblik og styring af processerne omkring jeres produktdata samt lancering til jeres kanaler. Med et fleksibelt og skalérbart informationssetup, kan I målrettet nå ud til jeres kunder, uanset hvor de møder jer.
Inrivers PIM-løsning understøtter fire trin i processen: Indlæsning, berigelse, planlægning og publicering