Iniver er et intuitivt og effektivt PIM-system, der letter arbejdet med produktdata. Med inriver får I ikke kun et effektivt værktøj til at skabe, vedligeholde og distribuere produktdata til jeres forskellige marketing- og salgskanaler, I får også et unikt værktøj til at styre processerne omkring produktdata og skabe et samlet overblik.


En af de største udfordringer i mange virksomheder i dag er, at data ligger spredt i mange afdelinger, gemt i forskellige systemer og formater (Excel, Word, InDesign, PDF). Med en PIM-løsning fra inriver får I samlet jeres produktdata ét sted, og I sikrer, at alle i virksomheden kan skabe, vedligeholde og opdatere produktinformationer, hvad enten det drejer sig om salg og marketing, tekniske specifikationer eller generelle produktdata.
En implementering af et PIM-system hjælper jer også med at styre hele processen omkring produktdata – fra data indlæses i PIM-systemet til de publiceres på de kanaler, hvor I skal bruge dem.
Det, der gør inriver PIM særligt velegnet til e-commerce, er platformens evne til at håndtere komplekse produktdata og distribuere dem effektivt på tværs af kanaler. Med indbyggede funktioner til digital shelf analytics og produktdata-syndikering kan du ikke kun administrere dine data, men også optimere dem baseret på performance og kundeadfærd.
Inriver PIM er designet til at være brugervenlig, så både marketing-, produkt- og e-commerce-teams nemt kan samarbejde om at skabe og vedligeholde produktinformationer. Platformen understøtter også integration med eksisterende systemer, hvilket gør det muligt at skabe en sammenhængende og effektiv tech-stack.

Styring af processen
Inriver er en unik PIM løsning til at skabe overblik og styring af processerne omkring jeres produktdata samt lancering til jeres kanaler. Med et fleksibelt og skalérbart informationssetup, kan I målrettet nå ud til jeres kunder, uanset hvor de møder jer.
Inrivers PIM-løsning understøtter fire trin i processen: Indlæsning, berigelse, planlægning og publicering

