DA |EN
  • Cases
    • B2C
    • B2B
  • Ydelser
    • Apps
    • E-handel
    • Digital strategi
    • Composable commerce
    • Customer Data Platform
    • Kundeservice
    • PIM
    • UX & Design
  • Viden
  • Teknologier
    • CMS og commerce platforme
    • Customer Data Platform
    • PIM
    • Kundeservice
  • Om os
  • Karriere
  • Kontakt
Ydelser

Service og 24/7-vagtordning

Som servicekunde i Vertica får I kompetent rådgivning og support af erfarne konsulenter, hver gang I tager fat i os. Det gælder uanset, om I benytter vores almindelige serviceordning eller vores udvidede 24/7-vagtordning.

Service

Jeres løsning er i sikre hænder

Tre mænd kigger på en skærm og en mand med ryggen til ser på en anden. De overvåger kritiske løsninger og digitalt salg

Når vi har udviklet en løsning sammen med dig og din virksomhed, og løsningen er gået live, bliver den overdraget til vores serviceafdeling. Det betyder, at løsningen altid er i sikre hænder, hvis der skulle opstå udfordringer.

Vores serviceafdeling er altid bemandet af dygtige udviklere, som er klar til at håndtere alt fra fejlrettelser i jeres løsning til bruger- og produktsupport samt mindre udviklingsopgaver.

Ring til vores servicetelefon på +45 88 88 61 51

Vores service-telefon har åbent alle hverdage mellem 8 og 17.

Benyt vores 24/7-vagtordning

Skal jeres løsning fungere i flere lande med forskellige tidszoner, har I også mulighed for at benytte vores 24/7 vagtordning. Vagtordningen giver jer adgang til service og support døgnet rundt alle ugens dage. 

Fordele for virksomheden

  • Altid hurtig opfølgning 

    Når du ringer til vores serviceafdeling eller vores 24/7-vagttelefon, får du altid fat i en erfaren udvikler, som hurtigt kan skabe overblik over problemet og identificere den rigtige løsning. Som servicekunde kan du også trygt indberette dit problem via Trello. Verticas serviceteam holder løbende øje med nye sager, så du altid er garanteret en hurtig opfølgning. 

  • Overlevering af viden fra udviklings- til serviceteam 

    Udviklerne i vores serviceafdeling sidder tæt på det udviklingsteam, som har bygget selve løsningen. Det betyder, at viden om din løsning ikke går tabt. Der er løbende en tæt dialog og sparring omkring alle løsninger mellem udviklingsteam og serviceteam.  

  • Service på alle løsninger 

    Når vi i Vertica udvikler en løsning til din virksomhed, opretholder vi test- og udviklingsmiljøer til jeres løsning. Det betyder, at det efterfølgende er lettere at finde fejl og rette dem hurtigt og effektivt. 

  • På forkant med sikkerheden 

    Vi forpligter vi os til at holde øje med, hvor der kan opstå sikkerhedshuller på de forskellige platforme – og vi handler, hvis det er nødvendigt. 

Vi giver kompetent rådgivning og support hver gang

Kontakt

Dennis Kristiansen

Projektledelse

+45 61 65 94 62
dkr@vertica.dk

Vi giver kompetent rådgivning og support hver gang

Skal vi sammen nytænke og udvikle digitale løsninger?

Kontakt +45 88 88 61 61 info@vertica.dk
Aarhus Åboulevarden 69
8000 Aarhus C
København Flæsketorvet 68
1711 København V
cvr: 26263573
Vilkår
Persondatapolitik
Cookiepolitik
Nyhedsbrev
Karriere · 15 ledige stillinger