White paper: Din guide til Sustainability Data Management

4. april 2024
Læsetid 1 min.
Illustration af en guide til bæredygtighedsdatahåndtering, med fokus på forbrugernes forventninger, og billeder af kvinder, der smiler og interagerer med deres mobile enheder.
Henrik Ørum
Henrik ØrumPIM

Klimaaftryk, emission, ESG-rapportering, gennemsigtighed og grøn omstilling. Alle termer, der i nutidens e-commerce landskab er blevet en del af noget, vi som virksomheder må og skal forholde os til.

Både fordi, der fra lovgivende instanser og kunder nu bliver stillet krav til, at vi gør det, men også fordi, der iblandt disse begreber findes forretningspotentiale og muligheder, du som virksomhed ikke må gå glip af.

Og netop derfor, skal vi snakke om Sustainability Data Management.

Et område, og en tilgang, der kan blive nøglen til, at de nye krav om afrapportering og dataopsamling bliver noget, der kan differentiere dig i markedet og potentielt give dig ny indvinding og stærkere relationer til dine kunder.

Men hvad er sustainability data management helt præcist? Hvad betyder det, når nogen snakker om Digital Product Passports? Og hvordan kan den rette dataindsamling- og håndtering sikre din virksomheds compliance og hjælpe dig til at styre udenom greenwashing i din kommunikation?

Alt det – og meget mere – er vi dykket ned i med vores white paper ”Din guide til Sustainability Data Management”.

Hent det herunder og blive klogere på, hvordan du kan vende krav til vinding.