Service og 24/7-vagtordning

Som servicekunde i Vertica får I kompetent rådgivning og support af erfarne konsulenter, hver gang I tager fat i os. Det gælder uanset, om I benytter vores almindelige serviceordning eller vores udvidede 24/7-vagtordning.

Mand i grå sweater og sort cap koncentrerer sig, mens han arbejder ved en computer, delvist skjult bag en plante.


Vores service-telefon har åbent alle hverdage mellem kl. 8 og 17.

Tre personer, der smiler og arbejder ved computere i et lyst kontor, med fokus på samarbejde og læring.


Når vi har udviklet en løsning sammen med dig og din virksomhed, og løsningen er gået live, bliver den overdraget til vores serviceafdeling. Det betyder, at løsningen altid er i sikre hænder, hvis der skulle opstå udfordringer.

Vores serviceafdeling er altid bemandet af dygtige udviklere, som er klar til at håndtere alt fra fejlrettelser i jeres løsning til bruger- og produktsupport samt mindre udviklingsopgaver.

Fordele ved Verticas service-ordning
Dine fordele ved vores service-ordning
Fartstreger fra en vej set ovenfra

Altid hurtig opfølgning

Når du ringer til vores serviceafdeling eller vores 24/7-vagttelefon, får du altid fat i en erfaren udvikler, som hurtigt kan skabe overblik over problemet og identificere den rigtige løsning. Som servicekunde kan du også trygt indberette dit problem via Trello. Verticas serviceteam holder løbende øje med nye sager, så du altid er garanteret en hurtig opfølgning. 

To mænd sidder ved et træbord i en lys café, mens de samtaler og gennemgår noter, omkranset af grønne planter i vindueskarme.

Overlevering af viden fra udviklings- til serviceteam

Udviklerne i vores serviceafdeling sidder tæt på det udviklingsteam, som har bygget selve løsningen. Det betyder, at viden om din løsning ikke går tabt.  Det betyder, at viden om din løsning ikke går tabt. Der er løbende en tæt dialog og sparring omkring alle løsninger mellem udviklingsteam og serviceteam.


En mand i kasket arbejder koncentreret ved en computer med flere skærme, der viser programmeringskode.

Service på alle løsninger

Når vi i Vertica udvikler en løsning til din virksomhed, opretholder vi test- og udviklingsmiljøer til jeres løsning. Det betyder, at det efterfølgende er lettere at finde fejl og rette dem hurtigt og effektivt. 

Overvågningskamera set nedefra på en mørk væg.

På forkant med sikkerheden

Vi forpligter vi os til at holde øje med, hvor der kan opstå sikkerhedshuller på de forskellige platforme – og vi handler, hvis det er nødvendigt. 

Smilende mand arbejder ved computer. Hans to kollegaer arbejder også i baggrunden.

Benyt vores 24/7-vagtordning

Skal jeres løsning fungere i flere lande med forskellige tidszoner, har I også mulighed for at benytte vores 24/7 vagtordning. Vagtordningen giver jer adgang til service og support døgnet rundt alle ugens dage. 

Dennis Kristiansen





KontaktDennis Kristiansen

Projektledelse