
Netværksledere: Rasmus Lynggaard, Technical Strategy and Business Development og Nynne Kiesbye, MarTech Konsulent og oplægsholder, Vertica
Om netværket
Der er fuld fart over feltet, når vi snakker om AI og tech. Og ét af de steder, hvor teknologien lige nu flytter sig allerhurtigst, er inden for marketing.
For AI og marketing er godt på vej til at blive hinandens tro følgesvende, og som en del af dette netværk ved Dansk Markedsføring kan du være med, hvor udviklingen sker!
Hvad indebærer netværket?
Mon ikke vi efterhånden alle sammen har promptet ChatGPT til et LinkedIn-opslag, spottet en AI-genereret annonce på gaden eller haft en snak med en AI-chatbot online?
Men nu er det blevet tid. Tid til at tage vores arbejde med AI til next level og virkelig udnytte de steder, hvor kunstig intelligens kan flytte noget for os, der arbejder med marketing. Og det er faktisk ganske mange steder!
Og ja, generativ AI er stadig nyt. Derfor er der heller ingen forventning om, at du, som deltager i dette netværk, skal kunne det hele fra starten, eller ved alt, hvad der er værd at vide.
Derimod får du her et trygt rum, hvor du kan dele ud af dine erfaringer, lade dig inspirere af andre og vende udfordringer i et iderigt miljø, idet I alle arbejder på at implementere AI i jeres marketing.
Så uanset om du bruger AI til at stille skarpt på dine kunder, til at forbedre dit annonceringssetup, til at forme data til indsigter, til at skalere dit contentunivers, til at personalisere din kunderejse, eller bare til at effektivisere hverdagen, får du altså her håndgribelige indblik og sparring med andre, der også lige nu udforsker eller aktivt bruger generativ AI i marketing.
Netværket drives af netværkslederne Rasmus Lynggaard og Nynne Kiesbye, der til dagligt arbejder i AI og data-teamet hos Vertica, og tilsammen har en rig baggrund inden for AI, digital marketing og marketing teknologi.
Målgruppe
Nysgerrige medarbejdere eller beslutningstagere, der til dagligt beskæftiger sig med digital marketing i en strategisk eller eksekverende stilling.
I netværksgruppen forventes et niveau af engagement, åbenhed og nysgerrighed omkring området for at deltage.
Rammesætningen er, at netværket skal være et rum, hvor man ikke kun kan dele succeshistorier, men også tale om udfordringer, søge sparring og få feedback.
Udbytte
- Masser af inspiration fra andre, der arbejder med spændet mellem digital marketing og ny teknologi, samt personlig sparring med andre fagfolk.
- Gode, lærerige og inspirerende oplæg og videndeling, konkrete cases og adgang til alt det nyeste, der sker inden for AI og MarTech.
- Udvidelse af dit netværk og personlige relationer til dygtige fagfæller, samt sparring på alle dele af dit arbejdsliv.
- ’Best-practice’ erfaringer fra medlemmerne selv og eksterne indlægsholdere.