AI og ChatGPT ændrer fundamentalt den måde, vi opdager, overvejer og køber produkter på. Med OpenAIs nye shoppingfunktioner i ChatGPT er vi trådt ind i en ny æra: Agentic Shopping – hvor både mennesker og deres AI-agenter spiller en aktiv rolle i kunderejsen.
Når kunder får hjælp af AI til at finde produkter, bliver det afgørende, at dine sider og dit indhold er optimeret – ikke kun til mennesker, men også til maskiner. SEO handler nu ikke bare om Google, men også om at blive fundet og forstået af AI-agenter.
Som ansvarlig for e-commerce, marketing eller digital strategi står du overfor helt nye spørgsmål:
- Hvordan ser en optimal kunderejse ud, når den starter med en samtale mellem menneske og maskine?
- Hvordan bygger vi tillid til køb, der sker uden menneskelig kontakt?
- Og hvordan sikrer vi, at vores brand bliver præsenteret korrekt, når det er AI, der fortæller historien?
I dette webinar giver Anna Katrine Matthiesen dig indsigt, perspektiver og konkrete greb til, hvordan du og din virksomhed kan navigere i det nye AI-landskab.
Dét får du med fra webinaret
- Indsigt i hvordan ChatGPT bliver en aktiv del af kunderejsen – og hvordan det ændrer spillereglerne for e-commerce
- Indblik i hvordan AI påvirker måden dine kunder opdager, vurderer og vælger produkter på
- Konkrete råd til hvordan du øger synligheden af dit brand i samtalebaserede og AI-drevne interfaces.
- Perspektiver på hvordan du kan bruge AI som en ny salgskanal – og hvad det kræver af din forretning og dit team