I Vertica ser vi kundeservice som en essentiel del af kunderejsen, hvor salg og service hænger uløseligt sammen. Derfor har vi specialiseret os i at kommercialisere kundeservice-funktionen og bruge den til at øge forretningens samlede vækst.
Kundeservice har hver dag kontakt med hundrede- eller tusindvis af kunder. Ved at tænke mersalg og kommerciel vækst ind i afdelingen bliver kundeservice til en vækstmotor frem for et cost center.
Vi har udarbejdet et værktøj, der hjælper dig med at kortlægge, hvor på kunderejsen og i hvilke touchpoints, der kan opstå good will / bad will.
I situationer, hvor der kan opstå bad will, skal du lægge en plan for, hvordan du vender det til en god situation for kunderne:
Er varen udsolgt? Er leverancen forsinket? Er varen beskadiget ved ankomst?
Lav en plan for alle scenarier, så Kundeservice ved, hvordan de genopretter good will og giver kunden lyst til at komme tilbage på trods af en uheldig oplevelse.
Derudover kan I også lægge en plan for, hvordan good will kan omsættes til salg, der kan skabe en endnu bedre kundeoplevelse. 👇🏼
Download værktøjet herunder.