9. JAN
2019

Vertica sikrer sig en 2. plads i årets MyImage analyse

MyResearch har for 11. år i træk gennemført deres årlige imageanalyse i samarbejde med Dansk Markedsføring, Dansk Annoncørforening og Kreativitet & Kommunikation - og igen i år er Vertica på podiet!


Undersøgelsen viser, at Vertica scorer højt på kvalitative parametre som fx evnen til at forstå kundernes forretning, samarbejde med andre bureautyper og skabe resultater. Dette er parametre, som kunderne finder vigtige og efterspørger.

Derudover ligger vi i Top 5 på 6 ud af 9 udsagn - det giver os en samlet 1. plads på brandposition og en 2. plads på den samlede imageliste ud af 26 digitale bureauer.

Hos Vertica er vi utroligt stolte af resultatet, og vi glæder os til at knokle videre med e-handel i samarbejde med vores ambitiøse kunder i 2019.

Du kan læse mere om analysen og resultaterne her.

Om imageanalysen

MyImage analysen er foretaget af MyResearch i samarbejde med Dansk Markedsføring, Dansk Annoncørforening, Kreativitet & Kommunikation og de målte bureauer. Undersøgelsen er baseret på svar fra 768 marketingansvarlige, hvor svarprocenten ligger på ca. 35%. Formålet med undersøgelsen er at belyse annoncørernes syn på de danske reklame-, media- og digitale bureauer.

Tak for din tilmelding til vores nyhedsbrev. Hvis du ikke modtager en bekræftelsesmail, så tjek dit spamfilter :)