25. AUG
2016

Konverteringsdagen 2016

Kom til konverteringsdagen den 25. august, hvor Vertica igen i år er med. 


Vi har alle uundgåeligt ét og samme mål. Vi vil have flere penge i kassen, bedre leads og tilfredse kunder. Kort sagt vil vi optimere vores forretning. Derfor samles vi den 25. august 2016 for at blive klogere på de mange parametre, som vi kan skrue på for at nå målet: 

  • Hvordan kan de interne processer optimeres?
  • Hvordan møder kunderne jeres digitale platforme?
  • Hvordan opleves jeres servicetilbud?

Som e-handler jagter du konstant den næste lille ting, der kan optimere din forretning og gøre brugeroplevelsen endnu bedre. På konferencen giver vi dig ideer og inspiration til at optimere jagten. Du får præsentationer og cases fra eksperter og e-handlere, som allerede har forbedret deres e-handel på en lang række områder. Nu hjælper de dig med at indstille sigtekornet, så du ikke skyder forbi.

Kom et skridt foran
Konferencen er for dig, der ved, at konverteringsoptimering er afgørende for forretningen og bundlinjen. Du ved også, at du altid kan gøre det lidt bedre, så din e-handel bliver ”Best in Class”. Du ved helt sikkert også, at inspiration er vigtig. Derfor ved du, at du skal med, når vi udveksler råd, erfaringer og meninger om 

  • Usability (UX) og design
  • Målgrupper og segmentering
  • Service parametre
  • Split test
  • Analytics (Hvad kan jeg læse i tallene?)
  • Salgstragten (fra første ”touchpoint” til køb)
  • e-marketing (mere salg/kr.)
  • Bearbejdning af kundebasen (fra kunde til ”super” kunde) 

Og meget, meget mere, der vil give dig ny energi og idéer til at udvikle forretningen og skabe værdi for dig og dine kunder.

Brug data til at optimere 
Vertica indtager selvfølgelig også talerstolen. Morten Kusk, der er Online Marketing Konsulent i Vertica, holder oplæg under overskriften "Brug data til at optimere". 
Når man skal optimere sit site, sker det ofte, at vanen tager over, så de største potentialer slet ikke dukker op til overfladen. Men ved at kigge på jeres data kan I hurtigt få overblik over, hvor det skaber mest værdi at sætte ind. I får indblik i, hvordan de besøgende rent faktisk agerer – og på den baggrund kan I lave langt mere målrettede optimeringer. Måske bør I styrke jeres mest besøgte sider, fordi det er her, jeres kunder er? Eller måske skal I hellere booste de sider, som kunderne har svært ved at finde?

I sit indlæg gennemgår Morten Kusk en række simple øvelser, som I bør lave, før I for eksempel opsætter splittest, udarbejder wireframes og bearbejder IT-afdelingen. Morten gennemgår, hvordan I opbygger et godt datagrundlag, der kan belyse faldgruber og lavthængende frugter. Fokus er altid øget konvertering.

Hvor og hvornår: Docken, København den 25. august kl. 8.30-16.30

Se program og tilmeld dig her

Vi holder dig opdateret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret på alt indenfor B2B og B2C e-handel.
Læs vores seneste nyhedsbreve

Læs vores e-bøger

Du er allerede tilmeldt nyhedsbrevet. Vil du vide mere om trends i e-handel, søgning eller browseroptimering? Så download vores e-bøger.

Læs vores e-bøger

Tak for din tilmelding til vores nyhedsbrev. Hvis du ikke modtager en bekræftelsesmail, så tjek dit spamfilter :)