15. MAJ
2019

E-commerce manageren 2019

 8 timer med tools, tips, tricks, trends og tendenser


Inden længe kravler Amazon under grænsebommen og vil forventeligt spise 20 – 30 % af den samlede danske internethandel i løbet af få år, som det er erfaringen fra både Tyskland og England.

Det er derfor ved at være sidste udkald for at få smurt og fintunet ecommerce-motoren, forbundet og automatiseret punkterne på kunderejsen, finde ud af hvad kunstig intelligens kan gøre for dig, og vigtigst af alt – få skabt de digitale kundeoplevelser, der får kunderne til at elske dig.

Der er ingen vej uden om. Du SKAL have en plan. Hvordan ser din ud?

På Ecommerce Manageren 2019 får du tools, tips og tricks til at oversætte de vigtigste ecommerce trends til taktiske og operationelle handlinger. Du får inspiration, viden, ideer og netværk til at blive en tillidsfuld sparringspartner internt i virksomheden og i forhold til virksomhedens kunder og samarbejdspartnere. Oplev alt det der VIRKER og lær HVORFOR.

På konferencen møder du en række af Danmarks dygtigste frontløbere og formidlere inden for den digitale økonomi, og et stort netværk af fagfolk, der lige som dig, jagter nyeste viden om:

  • Personalisering
  • Conversation Marketing
  • Social Commerce
  • Mobile Experience
  • Email marketing
  • Gamification
  • Lead nurturing
  • Social Ads
  • Abonnemetsmodeller
  • Customer Experience
  • Chatbots
  • Marketingjura fra e-handlere
  • SEO
  • Casestories

Experience Driven Commerce – De rigtige oplevelser på de rigtige tidspunkter

Du kan også møde vores Partner, Troels, der sætter fokus på tendenser i fremtidens e-handel:

E-handel er ikke længere afgrænset til et website med produkter, kurv og betaling. E-handel i dag er mere kompleks og foregår på flere kanaler. Samtidig handler flere og flere forbrugere online – og udbuddet af onlinebutikker bliver hele tiden større – både fordi nye virksomheder åbner onlinebutikker, og fordi mange af de traditionelle fysiske butikker går online.

Det stiller store krav til dig som e-handler, fordi du er tvunget til at differentiere dig på nye måder for at tiltrække kundernes opmærksomhed. En måde at gøre det er ved at skabe oplevelser, som ikke bare adskiller dig fra dine konkurrenter men også beriger dine kunder på den rigtige måde på de rigtige tidspunkter. 

Du bestemmer ikke hvad, der er gode oplevelser – det gør kunderne!

Så hvordan agerer du i det? Hvordan arbejder du med at skabe oplevelser, der både øger dit salg og skaber loyalitet hos dine kunder? Og hvordan finder du frem til, hvad der er de ”rigtige” oplevelser for netop dine kunder?  

 

Konferencen henvender sig til
Ecommerce sales manager, content marketing manager, sociale media manager, community manager, social media analyst, traffic manager, digital marketing manager, digital marketing technologist, business analyst marketingchef, salgschef, digital projektleder, eller andre med ansvar for at virksomheden onlinesalg og tilstedeværelse.

Hvor: Comwell Hotel, Værkmestergade 2
, 8000 Aarhus C

Hvornår: 15. maj 2019 kl. 09.00 - 17.00

Se program og tilmeld dig konferencen Ecommerce Manageren 2019

Vi holder dig opdateret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret på alt indenfor B2B og B2C e-handel.
Læs vores seneste nyhedsbreve

Læs vores e-bøger

Du er allerede tilmeldt nyhedsbrevet. Vil du vide mere om trends i e-handel, søgning eller browseroptimering? Så download vores e-bøger.

Læs vores e-bøger

Tak for din tilmelding til vores nyhedsbrev. Hvis du ikke modtager en bekræftelsesmail, så tjek dit spamfilter :)