21. JAN
2020

E-commerce Geek Night 2020: Experience Commerce

Er du lige så vild med e-handel som vi er? Kom til E-commerce Geek Night hos Vertica og bliv klogere på Experience Commerce.
Der er pt. ikke flere pladser. Til gengæld kan du få en plads på ventelisten ved at sende en mail til tilmelding@vertica.dk.


Forbrugernes forventninger har ændret sig i takt med, at onlinesalget er eksploderet. Det er ikke længere nok at have en velfungerende platform med få klik til kurven, hvis du vil gøre et godt indtryk. Der skal mere til at imponere forbrugerne i 2020.

Vil man differenciere sig som e-handler, gælder det om at tilføre transaktionen merværdi, der beriger, overbeviser og overrasker forbrugerne.

Netop denne tendens er omdrejningspunktet for E-commerce Geek Night: Experience Commerce. Vi skal nemlig dykke ned i, hvordan man som e-handler kan skabe oplevelser til forbrugere, der vil have mere end bare en god handel.

Arrangementet er desværre lukket for tilmeldinger. Du kan skrive til tilmelding@vertica.dk for at få en plads på ventelisten. I den forbindelse bedes du oplyse dit navn, din stilling og din arbejdsplads. 

Du skal med, fordi...

  • Du bliver ført ind i oplevernes verden gennem en præsentation af experience commerce-begrebet, og hvorfor det er klogt at tænke oplevelser ind i e-handel.
  • Du får masser af inspiration fra virksomheder, der allerede nu lykkes med at tilføre merværdi til transaktioner gennem oplevelser
    - og konkrete råd til, hvordan I selv kan komme i gang. 

  • Du vil møde oplægsholdere fra succesfulde virksomheder, der på hver deres måde arbejder med oplevelser på deres platforme og i deres markedsføring.
  • Du har lyst til at blive inspireret af dygtige fagfolk og til at netværke med andre, der er vilde med e-handel. 

 

Aftenens program

19:00: Velkommen

19:00 - 19:30: Experience Driven Commerce – De rigtige oplevelser på de rigtige tidspunkter v/ Troels Riisbrich Underlien, Partner i Vertica

Du bestemmer ikke hvad, der er gode oplevelser – det gør kunderne!

Så hvordan agerer du i det? Hvordan arbejder du med at skabe oplevelser, der både øger dit salg og skaber loyalitet hos dine kunder? Og hvordan finder du frem til, hvad der er de ”rigtige” oplevelser for netop dine kunder?

19:30 - 20:05: Oplevelser i fysiske butikker og e-handel v/Rasmus Skjøtt, Head of Omnichannel hos Søstrene Grene

Kan oplevelser bruges til at skabe sammenhæng mellem fysiske butikker og e-commerce?

Rasmus Skjøtt vil fortælle om Søstrene Grenes store arbejde med oplevelser i fysiske butikker såvel som markedsføring. 

Derudover giver han et indblik i, hvilken rolle experience commerce kommer til at spille i Søstrene Grenes e-handelsløsning. 

20:05 - 20:15: Pause

20:15 - 21:00: 1454 ordrer de første 6 minutter v/Daniel Brinch, Partner i Camille Brinch Jewellery

Få et smugkig ind i Facebook Messenger-maskineriet, der 130-doblede Camille Brinch Jewellerys daglige omsætning på Black Friday.  

Du vil opleve et e-commerce case study med hands-on eksempler, konkrete tips og tricks, samt et overraskende resultat af en splittest på over 20.000 personer i Messenger.

21:00: Tak for i aften

 

Alt det praktiske

Arrangementet afholdes tirsdag den 21. januar kl. 19-21 hos Vertica i Studsgade 29, 8000 Aarhus C 

Vi byder på drikkevarer og kage i pausen.

Det er gratis at deltage.

 

 

Vi holder dig opdateret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret på alt inden for B2B og B2C e-handel.
Læs vores seneste nyhedsbreve

Læs vores e-bøger

Du er allerede tilmeldt nyhedsbrevet. Vil du vide mere om trends i e-handel, søgning eller browseroptimering? Så download vores e-bøger.

Læs vores e-bøger

Tak for din tilmelding til vores nyhedsbrev. Hvis du ikke modtager en bekræftelsesmail, så tjek dit spamfilter :)