Integration og automatisering 

Spørg Danmarks bedste BizTalk-konsulenter

BizTalk

Microsoft BizTalk Server er en effektiv platform til integration og automatisering af processer. BizTalk kan integreres med alle systemer og har samtidig den fordel, at det er enkelt at implementere og rulle ud.  


Danmarks bedste BizTalk-konsulenter

Teknikken er en grundsten i integrationsprojekter, men fokus ligger på at forstå jeres forretning og få udarbejdet en løsning, der understøtter jeres forretningsgange. Vertica er Danmarks største og mest erfarne konsulenthus inden for Microsoft BizTalk, og gennem årene har vores konsulenter samarbejdet med adskillige store virksomheder om komplekse og omfattende løsninger.

Vores kunder kommer fra en lang række forskellige brancher. Derfor har vi indsigt i branchespecifikke problemstillinger og har oparbejdet en stor vidensbase, som kommer jer til gode.

Samtidig har vores konsulenter de dybdegående tekniske kompetencer over alt fra opsætningen af platformen, håndtering af sikkerhed, arbejdet med services og snitflader til eksterne systemer, dokumentstandarder og selve det at bygge en sammenhængende integrationsløsning med udgangspunkt i Microsoft BizTalk platformen. 

Har I brug for en konsulent?

Vi hjælper efter en model, der passer jer. I fællesskab vurderer vi, hvilket setup der passer jer bedst, og på den baggrund sammensætter vi det team og det forløb, der sikrer jer den rigtige løsning.

Hos Vertica får I ekspertbistand i form af en konsulent, der går ind og bliver en del af jeres team. Konsulenten vil enten kunne varetage hele jeres integration som område eller sammen med jer løfte jeres kompetencer, projekter og integration for derigennem at sikre jer den optimale arkitektur, løsning og kvalitet.

Sammen med konsulenten og jeres faste kontaktperson hos Vertica planlægger I løbende graden af involvering, og hvilke perioder konsulenten skal arbejde for jer.

Vil I gerne have høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jer med Microsoft BizTalk, så kontakt Troels Risbrich Underlien for en uforpligtende snak om mulighederne for jeres virksomhed. 

Det er jeres behov, der er kernen i vores integrationsløsninger. Vores fornemste opgave er at implementere de gode forretningsprocesser på den rigtige måde.

BizTalk er i stand til at:

  • Udtrække, modetage og sende data fra alskens systemer
  • Validere data
  • Videresende og validerede data til de nødvendige systemer
  • Oversætte de indkomne data til, så de kan læses af det system, der kan modtage data. 
  • Sammensætte dataflowet til overordnede processer

Alle systemer kan integreres med Microsoft BizTalk. Vi har bred erfaring med:

  • Dynamics AX og NAV
  • SAP
  • Oracle
  • Mainframe systemer
  • Og mange flere

Står I foran et større integrationsprojekt?

Står I over for et sammenhængende forløb, der passer bedre som et projekt frem for en konsulentinvolvering, har I måske brug for en totalleverandør til at håndtere hele projektet. I det tilfælde vil vi gå ind og løfte jeres integrationssetup som en totalleverance helt fra de indledende afklaringer over implementering og til den efterfølgende drift i vores serviceafdeling.

Ved større projekter får I en fast tilknyttet projektleder fra Vertica, som gennem jævnlig dialog med jer sikrer, at I løbende er informeret om fremdrift og resultater i projektet fra start til slut.

Vertica og særligt vores faste rådgiver Morten la Cour, har været en uundværlig sparringspartner igennem hele processen med sine store viden om BizTalk og ERP-integration. Han har på kort tid formået at sætte sig ind vores komplekse behov og arbejder dedikeret med enhver problemstilling, som måtte opstå undervejs.

Rambøll

Drift og service af BizTalk

Når jeres løsning er på plads, vil I som oftest have brug for en serviceaftale. Her kan Verticas serviceteam hjælpe – eventuelt i samspil med en driftspartner, der varetager servere. Vi monitorerer BizTalk, services, snitflader og kørende integrationer og afhjælper fejl.

Vi kan både tilbyde en serviceaftale, der fungerer inden for almindelig åbningstid kl. 8-17 i hverdagene og én, der gælder døgnet rundt.

I begge tilfælde reagerer vi senest inden for 2 timer efter jeres henvendelse.

Vores erfarne BizTalk-konsulenter sætter sig grundigt ind i jeres BizTalk-løsning, og I er garanteret minimum to konsulenter med kendskab til jeres specifikke løsning.

Overvågning

Har I behov for overvågning af jeres BizTalk-løsning? I så fald kan Verticas serviceteam sagtens hjælpe.

Vi monitorerer ved hjælp af forskellige overvågnings-værktøjer og rapporterer fejl i eventloggen, diskpladsproblemer og ændring af status på services.

BizTalk eftersyn

Oplever I generelle problemer med performance, sikkerhed og vedligehold af løsningen? Så er det måske på tide med et eftersyn af jeres BizTalk-installation. Vi gennemgår gerne installation, konfiguration og kørende løsninger uden beregning.

 

Kontakt mig

Kontakt mig gerne for en uforpligtende snak om integration. Jeg har mere end 15 års erfaring med e-handel, digital forretning og integration af systemer og virksomheder.

Vi holder dig opdateret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret på alt indenfor B2B og B2C e-handel.
Læs vores seneste nyhedsbreve

Læs vores e-bøger

Du er allerede tilmeldt nyhedsbrevet. Vil du vide mere om trends i e-handel, søgning eller browseroptimering? Så download vores e-bøger.

Læs vores e-bøger